Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022

ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ

ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ
Είσαι τόσο όμορφη
τόσο σημαντική
τόσο πολύτιμη
τόσο μοναδική,
όσο μια ανάσα
όσο ένα φιλί
όσο μια σκέψη
όσο ένα αύριο μοναχικό,
όσο μια γιορτή
που δεν θα την κάνω
ποτέ μαζί σου
γιατί εσύ διάλεξες
να ζήσεις,
χωρίς τα χέρια
μου να σ αγκαλιάζουν,
χωρίς τα χείλη μου
να σε φιλούν
χωρίς η ανάσα μου
να σε καίει ,
χωρίς να σβήνουμε
μαζί τα κεριά του χρόνου
και τις ελεύθερες στιγμές μας
να τις κάνουμε όνειρα
μες στην σκέψη μας,
με πολύτιμες αφημένες
ώρες από το παρελθόν.
Σε κρυμμένα συρτάρια
της καρδιάς μας
και νομίζεις ότι μόνη γιορτάζεις,
νομίζεις ότι κινείσαι μόνη μέσα
σ ένα σύμπαν που υπάρχω
κι εγώ,
νομίζεις τόσο μακρυά,
μα κάνεις λάθος .
Γιατί σήμερα δεν γιορτάζεις εσύ μα εγώ ,
που μπορώ να καίγομαι
από τα φιλιά
που δεν σου δίνω
από τις ανάσες
που καίνε τα σωθικά μου,
από τα χέρια μου
που ραγίζουν
που δεν σ αγκαλιάζουν
από την σκέψη μου
που παγωμένη ζει
μέσα σε μια θλίψη
για αυτό που δεν ξέρεις ,
ότι σήμερα δεν γιορτάζεις εσύ μα εγώ,
που μπορώ να σ αγαπώ
τόσο θεϊκά,
που μπορώ να είμαι μακρυά
μα τόσο κοντά στην γιορτή σου,
τόσο κοντά στο κορμί σου
τόσο κοντά στην σκέψη σου,
που αντέχω να σε μοιράζομαι
ορίζοντας ότι η αγάπη
δεν είναι απλά μια παρουσία
ένα θέλω ένα χαμόγελο,
μα η αυταπάρνηση
η μοναχική ολοκλήρωση
η μοναξιά
το άγγιγμα της κόλασης
σε πολύτιμα αισθήματα
του μυαλού,
είσαι δική μου δεν γιορτάζεις για εσένα
δεν μπορεί δεν γίνεται,
γιορτάζεις για μένα
που μπορώ να σε μοιράζομαι με την ζωή
λίγο πριν πεθάνω
κι όμως χαμογελώ
καθώς σ αφήνω να διάλεξης
για να μην σε πληγώσω.
Σήμερα γιορτάζεις
εσύ κι εγώ
και το δώρο σου είναι,
να διαλέξεις την ζωή σου,
την ζωή που θα φορέσεις
το δικό μου δώρο.
Σ αγαπώ!!!
ΠΟΙΗΣΗ
Σωτήρης Σπηλιώτης
Photo . Eni


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ 19/11/22 Είσαι ένας Άγγελος άνιση χαρά , που σ αξίζουν οι δρόμοι στα καλύτερα φεγγάρια λοιπόν γιατί είσαι τελικά , μοναδική ε...