Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ
19/11/22
Είσαι ένας Άγγελος
άνιση χαρά ,
που σ αξίζουν οι δρόμοι
στα καλύτερα φεγγάρια
λοιπόν γιατί είσαι τελικά ,
μοναδική ερωτική
οπτασία ,
των Χριστουγέννων
τα βράδια .
Πολύ πιο νέα
κι από την ευτυχία,
πολύ πιο όμορφη
από την εφηβεία ,
πολύ πιο δυναμική
από μια γοργόνα ,
πολύ πιο θεϊκή
από μια Αγία ,
πολύ πιο έξυπνη
από την επιστήμη
και τόσο ερωτευμένη
με την ζωή ,
με την τέχνη ,
είσαι μοναδική
μπορώ να πω.
Τολμώ
να σε ερωτεύομαι
και ονειρεύομαι ,
στην αγκαλιά σου
να κοιμηθώ .
Όσο πλησιάζουν
οι γιορτές,
είσαι ένα δώρο χριστουγεννιάτικο ,
η μια κορυφή πάνω
στο στολισμένο δέντρο ,
που το κανεις και λάμπει
σαν αστέρι ,
στολίδι μου …
ΠΟΙΗΣΗ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ 19/11/22 Είσαι ένας Άγγελος άνιση χαρά , που σ αξίζουν οι δρόμοι στα καλύτερα φεγγάρια λοιπόν γιατί είσαι τελικά , μοναδική ε...