Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Σαν να μ αγκαλιάζουν
λευκά σύννεφα ,
μέσα σε χριστουγεννιάτικα παραμύθια .
Είναι η σκέψη μου
για σένα ,
χρυσές εικόνες
Χριστουγενιατικα στολίδια
σε μαγεμένα δάση
με νεράιδες ,
με μαγικά ραβδιά
που όλα τα κάνουν
να στολίζονται ,
με ζαχαρένια χιόνια
και σοκολατένια βουνά .
Τα χέρια μου ,
λευκό χρυσά φτερά
θέλουν να σ αγκαλιάσουν.
Ανοίγουν και πετάει
η ψυχή μου κοντά σου ,
όταν έχω την δύναμη
να σ αγαπώ στα παραμύθια.
Αυτά που ποτέ ,
δεν θ αφήσουν
να σε πάρει κανείς ,
από κοντά μου…
Ποίηση ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΕΡΓΟ
ΙΣΜΗΝΗ ΜΙΧΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ 19/11/22 Είσαι ένας Άγγελος άνιση χαρά , που σ αξίζουν οι δρόμοι στα καλύτερα φεγγάρια λοιπόν γιατί είσαι τελικά , μοναδική ε...