Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ

ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
ΜΕΣΑ ΣΟΥ
25/11/22
Μπορεί να αντέξει
ένας άνθρωπος
τόσα αστέρια ,
αν δεν έχει τον ουρανό
μέσα του .
Θέλω να στολίσω
μαγικά το κορμί σου ,
να το γεμίσω
με αστέρια ,
φιλιά και χάδια ,
εκεί ανάμεσα
απο τα φιλιά μου ,
να σε έχω
όσο περισσότερο μπορώ
αγκαλιά μου .
Θέλω τα Χριστούγεννα
να είσαι τόσο Φωτεινή ,
τόσο γιορτινή ,
σαν ένα λαμπρό Χριστούγεννατικο δέντρο ,
σαν αυτό που είναι
η ψυχή σου ,
για μένα να είσαι
του κόσμου το κέντρο .
Θέλω να στολίσω
το κορμί σου
και να σ αγγίζω ,
με φτερά αγγέλων
με πολύχρωμες
γιορτινές λάμπες ,
λαμπερές γιρλάντες
και μέσα τους να ζωγραφίζω
όλα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια ,
απο εικόνες του μυαλού μου
η μορφή σου να αλλάζει μαγικά στο νου μου ,
εσύ Αγάπη μου ,
εσύ γυναίκα μου ερωτική ,
να γίνεσαι η πιο γιορτινή οπτασία
που έχω στη ζωή ,
ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο το δικό μου ,
ένα δώρο μοναδικό
ακριβό μου ,
στολίδι στην ψυχή μου
που έψαχνα όλη τη ζωή μου .
Θέλω να σε στολίζω
με αστέρια φιλιά
και χάδια ,
όλο το κορμί σου.
Μπορεί να αντέξει
ένας άνθρωπος
τόσα αστέρια ,
αν δεν έχει τον ουρανό
μέσα του…
ΠΟΙΗΣΗ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΕΡΓΟ
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΦΥΡΑ ΒΑΡΕΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ 19/11/22 Είσαι ένας Άγγελος άνιση χαρά , που σ αξίζουν οι δρόμοι στα καλύτερα φεγγάρια λοιπόν γιατί είσαι τελικά , μοναδική ε...