Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ

ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ
5/12/22
Σε κοίταζα εχτές
κοντά μου,
είσαι ένα ακόμη βράδυ
του Δεκέμβρη
στην αγγαλια μου ,
τόσο όμορφη απλά ,
πόσο πολύ άργησες
καρδιά,
τα όνειρα σου καρφιά
μακριά ,
είσαι μια αγαπη
δικιά μου ,
πάντα οι στιγμές
όλες οι δικές σου
μου ανήκαν ,
ήταν μοναδικές .
Σε άλλα κρεβάτια
σε άλλα παλάτια
που σερνόσουν ,
ονειρευόσουν ,
κοιμόσουν .
Ήσουν πάντα το όνειρο
που δεν έβλεπα ,
η δίκη μου ιστορία
που δεν ήξερα ,
τα δικά μου χάδια
που δεν ενοιωσα ,
έλα λοιπόν καρδιά μου
μείνε κοντά μου
στα όνειρα μου,
στην αλήθεια μας
στην αγκαλιά μου…
ΠΟΙΗΣΗ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΕΡΓΟ
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΦΥΡΑ ΒΑΡΕΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ 19/11/22 Είσαι ένας Άγγελος άνιση χαρά , που σ αξίζουν οι δρόμοι στα καλύτερα φεγγάρια λοιπόν γιατί είσαι τελικά , μοναδική ε...