Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

ΠΑΘΟΣ

ΠΑΘΟΣ
30/11/22
Αφήνεις επάνω
σ ένα παλιό γραφειο
τις λέξεις μου
για εσενα σ αγαπώ,
αφήνεις εκεί
όλα τα όνειρα
όλα τα θέλω
και αρπάζεις
κάθε λύτρωση
της απόλυτης φυγής
κι όμως δεν μπορείς
να ξεφύγεις το ξέρεις .
Δεν μπορείς
να πας
πουθενά ,
γιατί ξέρεις
ότι είσαι
μέσα σ αυτές
τις λέξεις,
που δεν θα διαβάσεις
ποτέ ,
γιατί όλες
οι ευκαιρίες σου
είναι άτολμες
συμπεριφορές.
Εγώ ουρλιάζω
σαν ένα πεταμένο
σκουπίδι μακριά σου
σ αγαπώ γιατί ;
Βουλιάζω λοιπόν
μαζί σου,
σε μια μουσική
με όργανα
που χαϊδεύουν
μυστικά τα αυτιά
του έρωτα ,
καθώς ολο το πάθος
χάνεται σε σκέψεις ,
πίσω απο κρυφές
εικόνες
του μυαλού,
εκεί που θα ενωθούν
τα κορμιά μας
θα είναι
η συναυλία
του πάθους ,
η δική μας ζωή
αγαπημένη μου…
ΠΟΙΗΣΗ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΕΡΓΟ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΦΥΡΑ ΒΑΡΕΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΟΥ 19/11/22 Είσαι ένας Άγγελος άνιση χαρά , που σ αξίζουν οι δρόμοι στα καλύτερα φεγγάρια λοιπόν γιατί είσαι τελικά , μοναδική ε...